Kızlar bebeğim üç aylık, Doğduğundan beri beslenme sıkıntımız vardı doktora gittik bütün değerlerine baktırdık bir sıkıntı yok bebeğim uykuyu seviyor ama ilk zamanlar sarılıp riski olduğundan dolayı sık sık uyandrdk sonra. Bebeğim uyku düzenimiz değişti gece uyanık gündüz uyuyordu, Bu sefer uykuda olduğu süre beslenmek istemiyordu yine beslenmeyi kabul ediyordu sonra ben uykusunu düzenlemeye çalışın çalışa geç saat de olsa geç uykusu yapmaya başladı. Gece uykusuna sadece gece iki kere yapıyor O da hiç uyanmıyor en son bakıyorum beş 6 saat uyanmamış ben kendim uyandırıp zorla veriyorum onda da yediği belki azıcık bir şey Doktora bile görüştük geçen hafta doktor bebeğimin uykuyu sevdiğini uyku esnasında yemek yemek istemediğini uykusunun bölünmemesi gerektiğini söyledi ama bir anne yani çocuğumu aç görünce üzülüyorum gerçi aç olsa ortalığı yıkar dedı. Uykudayken hiç acıtmıyor mu ağlamıyor da hiç, Ama gündüzleri uyanık olduğu süreç içerisinde 2-3-4 saat aralığında acıktığı zaman çığlığı basıyor, kızım 6.07 aylık olsa dün rahatlığı gece hiç uyanmasın ama şimdi üç aylık ve ben acaba aç mı kalıyor tok mu hep endişe Edip duruyorum Ama derin uykudan uyanana kadar asla ve asla kalkmıyor yemiyor zorla ağzına sıkarak verıyorum