Arkadaşlar selam. Medipol mega Aysun Fırat’a gidiyorum kendisi doçent,uyumlu ve güler yüzlü bi doktor memnunum aslında. Ama hiç kendisi hakkında yorum bulamıyorum doğumla alakalı merak ediyorum haliyle. Yeni geçmiş medipole anladığım kadarıyla aranızda giden var mı? Ya da doğum yapan?