Serenityyy1 Kızlar selam 2 gün önce doğum yaptım. Bebeğimin karnında ayaklarında çatlaklar oluşuyor bebek yağı sürüyorum ama fayda etmiyor neden oluyor bilen var mı ne yapsam geçer
babyandmomy__ Serenityyy1 çatlak dediğin kılcal damar görüntüsü olabilir mi mor mor damar gibi görünür normal kabul edilir genelde dolaşımla ilgili bir problem yoksa Normal bizdeki gibi bir çatlak hiç duymadım Kutumuş pul pul dökülüyor gibi bir görüntü ise losyon üstüne Hindistan cevizi yağı sürebilirsin
Serenityyy1 babyandmomy__ kırmızı çatlaklar var bir yere sürtersin ya onun gibi sonra kabuk bağlar gibi oluyo yine aynı
KLORAKHANIM Serenityyy1 o kabuk degil canım karnında auyun içindeydi ya o yüzden o deriyi atıyor muhtemeln ilk duştan sonra da azalır
babyandmomy__ Serenityyy1 bebeklerde o kuruluk normal aslında ama yine de doktoruna gönder bence fotoğrafını yada muayeneye git direk için rahat eder