Mrblar. İlk tetenoz aşıyı 20. Haftada yaptırdım. Yarın 29 haftalık olcam. Sağlık ocağından ısrarla ariyolar 2. Doz yapılması lazım diye. Doktoruma sordum sen bilirsin demişti. Sağlık ocağındaki ebe ise çok ısrarcı. Burda yaptırmayan çok kafam karıştı açıkçası sizce nasıl ilerlemeliyim?