KLORAKHANIM 6+4 çok iştahlı biri degilimdir 50 kilo falandım hep hayatım boyunca, acıktım kelimesini zor kullanırdım ama 2 gündür sürekli açım, hayatımda ilk kez aç uyanıyorum sürekliii, şeker falan degildir dimi
KLORAKHANIM Kalbimde gebelik belirtisi mi yoksa açlık belirtisi mi? Açlık belirtisiyse seni bile yerim o derece
KLORAKHANIM Kalbimde sürekli üşüyorum halsizim ama kızım var hep ayaktayım Akşama dogru belim batıyor resmen bide ani hareketlerde kasıgıma sancı giriyor mesela dün gece kızım uyandı bende ani hareket ettim kalktım sanırım nefesim kesildi sancıdan başka da bi belirtim yok
Elif-Salih KLORAKHANIM elin ayağın titrer derecedeyse söyle canım ama eğer az yiyip cok acıkiyorsan normal bence
KLORAKHANIM Elif-Salih eskiden 2 dilim ekmekle doyardım şimdi 5 dişim yiyorum hala midem gurulduyor 🥲 elim ayagım titremiyor sadece açlık hissediyorum
KLORAKHANIM Kalbimde çok şükür her şey yolunda gittim bugun ama tabi dinletmediler kalp atışını 😇 ama çok saglıklı ilerledigini söyledi şimdilik
KLORAKHANIM Kalbimde vallahi doktor gmsterdş de ultrason cihazı berbarttı 7 haftalık sanırım sat a göre uygun dedigine göre
Pandoraagartha Merhaba aynı durum şu an bende de var ve artık ne yiyebileceğimi de bilmiyorum açım ama canım bir şey de yemek istemiyor. Dün doktoruma anlattım bu durumu karbonhidrat tükettiğin için bunu hissediyorsun dedi. Karbonhidratların sindirimi ağızda başladığı için zaten hemen acıkıyorsun. Karbonhidrat tüketme protein değeri yüksek bir şeyler ye belki daha iyi hissedersin.