BeyzaEknci Kızlar 39+0 bugün. 39+2 de doğumum var sezeryan 🤲🏻💕 25.03.2025 de doğum var Hafta da olup benim gibi bekleyen belirtileriniz varmı neler 🫠
Beybyi BeyzaEknci 38+6 normal doğum düşünüyorum o yüzden bebisimin keyfine bağlı bekliyoruz bakalım 🥰
sseydaa34 BeyzaEknci 2. Doğumum olcak o yüzden çok karışık duygular içindeyim 😄 heyecan korku endişe hepsi var😄
BeyzaEknci keyfimin-kahyasi-misin ben saatler sayıyorum yarın 11:30 da kavuşacağım oğlumla inşallah 🥰
BeyzaEknci sseydaa34 ikinci daha zor oluyor diyorlar doğrumu 😂 Bende sıfır heyecan sıfır hissiyat anlamadım neden
sseydaa34 BeyzaEknci hamileliği daha zor geçti 🤪 umarım dışarı çıkınca rahat olur 😃 dışarı çıkınca hissedersin o kendini hissettirir 😅