Fatma033 2.5 aya kadar aptamill kullandım gazdan tükenmiştim artık . Bu ara başka mama denemeleri yaptım tabi ama onlarında farklı etkileri oldu … Şuan hipp organic combiotice geçtim 1 haftadır inanılmaz memnunum . Aptamil kabızlık yapıyordu . Geçtik geçeli 2 güne bir kaka yapıyor , gazı çok çok azaldı kıpkırmızı kesilmiyor yavrum