ignur Regl belirtim yok regle 4 gün var ama pembe kahve karışık bi leke geldi yerleşme olur mu? Testte cikar mi?
Busranur_mnts erken gebelikte çıkabilir lekenin devamı geliyor mu onu ds takip et koyulaşırsa artarsa regl olma hitimali de var test yap inşallah vardır