Mvsm benim için en önemli mesele doğuma gelmesi, ve evet çok yoğun olduğunu duydum bende geçen hafta duygu hanıma gittim kendisini çok sevdim ama bi tık pahalı öğretim üyesi olduğu için, doğumu kim yaptırırsa ona göre mi doğum ücreti ödüyoruz doktorumuza göre mi acaba