Cicekbahcesi12 Fdle canim ben 2. Ve 3. Yumurtlama 4. Yu de catlama olarak yorumladim, bu cizgi silik olarak hep cikicak bu hormon vucudumuzda her zaman var cunku ama bence sen 2. Cizgide yumurtlamissin
Sevgilimmmmmmm Var sanki yine de bir bilene sormak lazım. Çünkü ikisi aynı koyulukta olan çizgiler var
Fdle Sevgilimmmmmmm tamamen silikleşmesini bekliyorum ama yok sıvı alımına dikkat etmeden yaptığım zamanlar da bile tamamen silik çıkmıyor hep koyu çıkıyor
Fdle Rosse00 pco çok hafif düzeyde var hormon değerlerim normal çıkmıştı pco belirtilerini taşımıyorum bilmiyorum neden böyle 26 Şubat’ta kürtaj oldum belki de hormonlarım alt üst oldu
Fdle Cicekbahcesi12 ay inşallah öyledir o günleri değerlendirmiştim ama diğer çizgiler çok daha silik çıkar diye bekliyordum ben o yüzden kafam karıştı
Rosse00 Fdle benim de öyle malesef ben de bu ay denedim ilk defa ama hep orta düzeyde koyuluk oldu yumurtlama oldu mu ondan da emin değilim birkaç testim kaldı onu da gelecek ay yapacam daha da yapmicam