Gulsunkirmizidal Kızlar haydi erkek bebişlerimizin isimlerini yazalım isim arayanlara da fikir olur 🌸 Benim birtaneciğim Karan 🩵
Smyye1B Gulsunkirmizidal Oğlumun ismi Ömer Berâ ikinciye hamileyim erkek olursa Özgür veya Tuna istiyorum ☺️
Edafmo Gulsunkirmizidal benim oğluşun ismi Yaman olucak🥰 Egemen Çağan Çağın Ahlas Atlas Kıvanç Sarp Agâh Seçeneklerimizdeydi
Glhayat_54 Ayyy bizde 2. Cocuğa Karan düşünüyoruz 😍🙈 İlk cocuğumun ismi Koray Uhud abisine uysun diye Karan yada Kaan arasında gidip geliyoruz tek isim olacak. ☺
Glhayat_54 Gulsunkirmizidal ohh maşallah tam sevmelik olmuş sizinki 💕 umarım sıkıntısız bizde o günlere geliriz 🤗
Nesli97 İlk oğlum Melih Kürşat 🌸 eğer bu bebeğim de erkek olursa mahir kerim ya da mahir Kerem düşünüyoruz.
Datlum Ozgekiz bende ikinci oğluma Selim Kaan koyucam bayılıyorum bu isme 💙 ilk oğlumda Ahmet Eren 💙 adı gibi evladım inşallah kardeşi de öyle olur
Ozgekiz Gulsunkirmizidal çok kibar ve güzel geliyordu bana da 🥰 kızımız olsaydı eşim inci koyacakti. 🩷 Siz de inşallah en içinize sinen ismi bulursunuz🥰