Benim oğlumda kafası kanalda. Haftada bir gidiyorum kontrole. Şuan 36 haftalığım. İki üç haftadır falan kanalda. En son gittiğimde iyice sabitlemiş kafasını, bu çocuk normal doğumu kafasına koymus dedi.
Hocam geri çıkar mı yukarı döner mi dediğimde de çok zor dedi. Bu şekilde 1 ay daha da bekleyebilir - her an doğadabilir ama 1 aya kalacağını düşünmüyorum tarzı konuştu. Bence kanala kafasını sabitleyen bebiş her an gelebilir🙂 ve çokta güzel rahat vajinal doğum olur 🙏🏻