esracbn10 Mrveozan benimde erken dogum riskim var her an doguma gidebilirim anliyorum seni ustelik ben daha 27+3um Allah korusun ama cok korkuyorum. Doktorlar birsey soyledi mi durumuyla ilgili icini ferah tut sen onlar tahmin ettigimizden cok daha gucluler🙏❤
Deletedmom197 Mrveozan çok çok geçmiş olsun. Benim de bugun hafif kanamam oldu bende 32+6 bebeğim de 1800 gr doktor iki hafta geriden geliyor dedi. Çok korkuyorum bizimde erken Doğum olur diye😔😔
Gulayse0233 Mrveozan Canım çok gecmiş olsun. Rabbim sağlıcakla tez zamanda kavustursun sizi. 🙏 güzel haberlerini bekliyorum .ben de 31+1deyim hep o erken doğum olur mu korkusu var. Hazırlık da yapamadim hâlâ 🤔
Mrveozan Gulayse0233 rabbim yaşatmasın kimseye çok zor büssürü kablolar içinde görmek ve çaresiz kalmak. Ama benim gebeliğim 17. Haftadan itibaren riskliydi içini ferah tut. Ama hazırlığını yap tabiki ❤️