GezenTavuk_2 Zynpbckci hayır gitmedim randevumu bekledim ki parça varsa yani o büyük ihtimalle kese olusmus bir dusuktur kimyasal da çünkü bir parça meselesi çok olmuyor dediler
Zynpbckci GezenTavuk_2 aynen belki ni daha gitmiş olsaydın görürdün keseyi geç döllenme falan olmuştur belki o yüzden gözükmemiştir
Busranur_mnts Busraa27 kese oluşmadıysa doktorun dediği gibi kimyasal olabilir benim kanamam adet gibi değildi ilk başta çok yoğum geldi wcdeydim zaten baya aktı sonrada damardan akan kan gibiydi kırmızı berrak ve sıvı
Busraa27 Busranur_mnts doktor kimyasal gebelik vs demedi. Bende WC de iken dediğiniz gibi daha sıvı şeklinde geliyor arada
tahamommy Busraa27 canım tekrardan kan ver betan sıfırlanana kadar, dış gebelikte beta yükselip düşebiliyor ve tekrar yükselebiliyor, inşallah değildir ama ihmal etme