Merhaba ilk hamileliğimde süslü lohusa takımı almıştım iki takım gecelikli bir alt üst olarak .. evet kullanışlı oldu ama bir haftadan sonra daha az giymeye başlamıştım .. o yüzden şuan hem onlar var hemde sürenden siyah düğmeli pijama aldım daha rahat ederim hastanedede