Yarın 20 haftalık olucam cuma gününden beri geçmeyen karın ağrısı var çok şiddetli ne yatabiliyorum ne yuruyebiliyorum bu ikinci hamileliğim ilkinde hiç böyle birşey yaşamadım sizce normal mi napmam gerekiyor Çarşamba günü sıra aldım o güne kadar dayanabilirmiyim bilmiyorum acilden giriş yapsam ne yaparlar lütfen daha önce yaşamış olanlar bişey yazsın 😓