Ben Martin 19unda ilk dozumu oldum ilk gebeliğim bu arada bir ay sonrada ikinci dozumu olucam ama hemşire bana eğer belli aralıklarla tabi 5 doz aşını olursan ikinci gebeliginde tekrar vurdurmana gerek kalmaz dedi.Boyle bir durum yaşayan oldu mu nasıl yaptırdınız aşılarinizi