Burmus Aslında bazı doktorlar normal doğumdan kaçıyormuş normale elverişli olduğu halde sezeryan demişler birkaç arkadasım bu yuzden doktor değiştirmişti. Daha erken olduğumuz için o günlerimiz geldiğinde şimdiki doktor ne diyecek bilmiyorum en azından başından beri aynı kişi yapsa takibimizi daha iyi olur. Sürekli doktor değiştirmek istemiyorum. Buralı da olmadığım için pek fikrim yok. 😊