Kızlar 18 Haftalik hamileyim 15 gün oncesine kadar progestan kullanıyordum hafif kanamam olduğu için sonra kesilince doktorum devam etme dedi sonra geçen haftalarda tekrar kanama olunca progestani bir süre daha kullan dedi başladım 4 gundur falan kullanıyorum hafif akıntı içinde kan oluyor acaba böyle bırakıp başlayınca kanama olir mu hafif akıntı içinde