Dün saat 18. 00 da birden suyum geldi sonra hastaneye geldik açıklık yoktu ara ara sancım vardı yatış verildi birde tansiyon hastası oldugum için süraç acikcası bıraz sıkıntılı ilerledi dün saat 8 de ciger geliştirici vurdular sabaha kadar Sancıyı takip ettiler sabah 7 de artık suyum cok yogun geliyordy bebegimin kalp atışlarında biraz sıkıntı cıkmaya başladı 7 30 gibi hemen sezeryana alındım cok korktum çünkü ilk bebegimide 34 de dogum yatım ama normal dogumdu acikcası sezaryen beklemiyordum 1 saat içinde doğumun gerkleşti cok guzel moralimi yükselttiler belden uyuşturdular benimle sürekli sohbet ettiler bebegim sıvı yuttuğu için solumum sıkısı var küveze alındı 2000 kg dogdu insallh dua erdermisiniz bir an önce yanımda olsun Rabbim tüm hamilelre sağlıklı kucaklarına almayı nasip etsin 🙏