Bulut1907 Merhaba ; 18 haftalik tüp bebek hamileyim 6 senedir beklenen bir bebek riskli dogum uzmani önerebileceiginiz bir doktor var midir ? İzmir de ..
ozgeya Bulut1907 Alsancak’ta Prof.Dr.Fuat Akercan,İzmir’in sayılı perinatologlarındandır.Benim de riskli gebeliğim boyunca gittiğim bir doktor,çok memnun kaldık
Minigimgeliyor Bulut1907 ben fuat akercan a gittim ayrıntılı için fiyat 500 tl idi benim özel sağlık sigortam olduğu için 600 tl aldılar öyle oluyomuş nedense:/ ekim sonu gitmiştim.
Ruzgarr Bulut1907 riskli gebelik yasamis biri olarak söylüyorum tınaztepe hastanesinin karşısıda muaynehanesi var Prof. Dr. Serkan Güçlü. Cok perinatologa gittim izmirde daha iyisine denk gelmedim. Muayne ucretide 400 yada 450 tl di.
-htc ozgeya muayene ve doğum ücretini öğrenebilir miyim fuat bey’in? Ben de doktorumu değişmek istiyorum.
ozgeya haziransekiz Benim gittiğim dönemde 500 liraydı ama detaylı ultrason olarak bakılıyordu.Şuanki güncel fiyatından ve normal kontrollerinden bilgim yok açıkçası.
Muhendis Bulut1907 Medicalpark Karşıyaka’da Zekeriya Güner var riskli gebelik uzmanı aynı zamanda doktorum, ben çok memnunum kendisinden
Pinkyy Bulut1907 10.haftadan beri gidiyorum Tınaztepe Hastanesine bağlı özel Perinatoloji Doktoruna Prof.Dr.Serkan Güçlü’ye 32.haftayı bitiricez ikizlerimle Allahın izniyle ben çok memnunum..
ozgeya -htc doğumu Fuat Bey’de yapmadım,sürekli takibinde olduğum ve doğum yaptığım doktorum başkaydı.Benim gittiğim dönem normal muayene 300,detaylı ultrason 500’dü.