Merhaba ikiz gebeyim riskli olduğu ıcın erken doğum olacak yüksek ihtimal sgk anlaşmalı özel bir hastanede doğum düşünüyorum küvöz 28 gün ucretsız diyorlar ama daha fazla kalması durumunda ücret nasıl oluyor bu süreci yaşamış deneyımlı anneler cevap verırse çok sevınırım yoğun bakım süreclerı hakkında herhangi bır ödeme yaptılar mı