Gulperi8 Kızlar çok ağrım vardı acile gittim doktorda çatı muayenesi yaptı uyardı galiba rahimi hafif hafif kanamam geliyor ara ara kesmedi 9 dan beri doktor normal dedi bugün yarın doğurursun dedi sizlerde böyle olan oldu mu
Mrvsmt2502 Gulperi8 hastaneye yattığımda yapılmıştı çatı muayenesi ardından kanama ile nişan geldi 5 saat sonrasında da doğurdum. Kolaylıkla inşallah
Merve_kucuk Gulperi8 Bende kanama olmamıştı nişan geliyordu sürekli. İnşallah en kısa zamanda kucağınıza alırsınız 😍
14022024 Gulperi8 çatı muaynesinden sonra kanama olabiliyor benim bir jafta oldu günuzde dolmis doktor uyardığı içinde ağrı yapabilir
14022024 Gulperi8 ben üç hafta arka arkaya gittim 38-39-40 haftalrimda doktor her hafta aciklaga bakiyordu iki hafta azar azar hep lekenme oldu 40+3 de doğum yaptım
Gulperi8 14022024 40+2 olucaz tık yok daha yarın tekrar gideceğim bakalım sağ salim alsaydım inşallah