ozlem6060 Cessika almanız da sorun olmaz bende hamileydim sadece direksiyon dersinde ve özellikle sınav da komisyona hocanız hamile olduğunuzu söylesin ani fren yaptırmasın ben konuştum bana hafif fren yaptırdılar