Cessika 15. Haftamda başlamıştım kursa teorik pratik dersler falan derken 22 haftalıkken sınava girdim hem hocam hem sınavda komisyondakiler hamileyim diye ekstra anlayışlı ve dikkatliydi. Ani fren falan yaptırmadılar. Doktorum en uygunu ikinci trimester demişti