Hayırlı olsun Canım Rabbim analı babalı büyütsün normal bi şekilde kızın gelmek istemiş herhalde benim merak ettiğim benim ilk doğumum sezeryan 2. Doğumumda bu şekilde sürecim ilerlese vajinal doğum şeklinde doğumu ilerletebilir miyim ya da doktorum destekler mi olurdu? Siz hiç düşündünüz mü?