Nurellaaaaaaa1212 yok kuzum sıkmıyorum zaten ne gelirse Allah’tan gelirim doktorum dedi şu an zaten çok erken dedi adetine Daha çok var dedi ve ekstra olarak dedi ki zaten bu çizgiye göre dedi Çok Çok Çok silik dedi varsa bile kanda da çıkmaz çok yeni duruyor dedi O yüzden her zaman bekle dedi bir Bayramı atlat dedi bakalım inşallah vardır yani çünkü ne bileyim belirti olarak şu an her şeyi yaşıyorum ve ekstra olarak psikolojik olarak hiçbir şey de yaşamadım hani psikolojik olarak kendimde bir belirti aramadım Yok ay göğsüm ağrıyor bak kesin hamileyim falan gibilerinde