Merve8155 Arkadaslar progestan kullaniyodum da gelmiyodu leke aksam kullandiktan sonra biraz sanki canimi acitti fitil sonrasinda da leke geldi acaba ondan kaynakli mi geldi leke yoksa hala leke gelmesi normal mi 28 inde randevum
EsoMom_ Merve8155 hastanede görünmende fayda var herkesin bünyesi farklıdır bildiklerini söylerler ama sende aynısı olacağı meçhul o yüzden acile bi görün canım
Merve8155 EsoMom_ bundan kendi doktoruma gorundum ultrasonda bi sorun gormedi progestana devam et demisti belli ki ara ara gelecek boyle bi kac gun kaldi randevuma bakalim ne olacak