gamzeozsu çift rahimli olmamız zaten riskli ilk 3 ay düşük sonrası erken doğum riskimiz var brn şuan sağ rahimden hamileyim 11 +2 haftalığım şuan duplaston sabah akşam progestan iğne iki günde bir gece yatmadan progestan fitil ve okpar kan sulandırıcı kullanıyorum hergün şuan ben kadın doğum olarak ilerliyorum perşemeb günü artık perinatoloji eşliğinde ilerlicem aslında bana kalsa ben ilk haftamdan perinetolojiden devam ederim ama eşim memur ve bulunduğumuz ilk verimsiz yani en yakın ile gitmem 1 buçuk saat ve arabaya binip o kadar yol gitmek istemedim en azından 2. Ayıma bu arada hep yatıyorum hiç kalkmıyırum yerimden sadece wc arada oturuyorum