Snm9 Kızlar hamilelikte saçını kestiren var mı saçlarım çok gür ve inanılmaz uzadı, bir de kıvırcık kestirsem bir şey olur mu
Sevinc44 Snm9 aslında kestirmenin hiçbir zararı yok diye biliyorum, kaş bıyık da aldırıyoruz sonuçta ama ah su batil inançlar ben de kestiremedim bi türlü 🤦🏻♀️
Merloza Snm9 benimde saçlarım gür, sıcaklar bastıkça fenalık geliyor. Kestirdim rahat ettim. Hatta önleri kısa kes dedim, bebeğin olunca rahat edemezsin dedi kesmedi😅 kavga falan edersin neden kısa kestin diye sonra dedi. Hamilelerden baya dertli sanırım 😅
AybenYB Sevinc44 hurafeden dolayı ailemden linç yedim ama 2 gün önce ben de kestirdim çok rahatladım, ben inanmıyorum böyle şeylere 😂
Anonymouse Kestirdim çok da rahat ettim, vitaminler sayesinde çok hızlı uzadı ve uçları aşırı yıpranmıştı saçlarım kendine geldi 🤭
HeyYou Kestirdim tam vakti gelmişti gebeliğim de yeniydi 8.haftadaydım. Çok şükür 21.haftayı bulduk kestirin hızlı uzuyor bence aldığımız vitaminlerle
AybenYB Sevinc44 kız kestir gitsin hamilelikte saçlar daha çabuk kırılıyor, bir sabah kalktım boğazıma öyle bir dolanmış ki nefesimi kesecek😂 dedim bu kadar çalı süpürgeliği yeter kesiyorum 😂
Sevinc44 AybenYB şu anda benim de öyle çalı süpürgesi resmen ve daha 9 temmuzda görünüyor doğum hwhshshshd neyse gelecek o günüm benim de cesaretlendimmm
Sevinc44 AybenYB kız benim :)) bebek alisverisi ile ilgili birkac sorum var benim de Instagram varsa eklessek olur muuu
AybenYB Sevinc44 oluuur ama ben de hiç alışveriş yapmadım daha bir de ilk gebelik hiç tecrübem yok 😂😂