may01 merhaba, ha gibi daha iyi bilmiyorum açıkçası. Ben 12. Haftamda yani geçen cumartesi sabah kanama ile uyandım. Doktoruma gittim duphaston verdi 4 kutu, fitil ve 5 tane progeston igne verdi. İlk gun kanamam durdu cok şükür. 3 günde de lekelenmem geçti. Doktorum baya deneyimli ve yaşadığım yerde cok tercih edilen birisi. Lekelenmen sadece olduğu için belki de duphaston vermiştir. İnşallah en kısa sürede geçer ve tekrarlamaz.