Hlz 26+3teyim. Plesanta previa tanısı aldığım için aşırı kaygı doluyum. Bebeğimin hareketlerini kasıklarımda, göbek deliğimin hizasında hissediyorum. Bu haftalarda göbek deliğinin üstünde hissedilmesi mi gerekiyor?
Sevinc44 Hlz bahsettiğiniz tani hakkında bir bilgim yok fakat doktor bana normal demişti. 24 hafta içerisindeyim ben de.
Serifekeles Hlz ben 22 haftalığım aynı sorunlar ve tanı bendede var doktoruma sorduğumda 3.gebeliğim olmasına bağladı karnımın iyice gevşediğini ve bu yüzden aşağıda hissettiğimi anlattı canım
bereninannesi__ Hlz bende 25deyim bazen mideme doğru bazen aşağıda hissediyorum. Öz önce baya aşağıya tekmeledi mesela 🫣
gunesveguney Hlz 24+2 yim bende canım bahsettiğin tanı bende yok ama ben arada değil sürekli aşağıda hissediyorum. Hatta hareket ettikçe, vurdukça alt tarafta ince bir sızı hissediyorum sürekli. Normalmiş sanırım doktor ekstra bir şey söylemedi
Canss1 Hlz bende bu tanıyı aldım o haftalarda benim de aşağıdaydı şu an 33+6dayım çok yukarda bebeğim bende çok endişelenerek geçirdim şu ana kadar ama hiçbir şey olmadı biraz içimizi ferah tutmamız gerekiyor sanırım
CoolMamaMode Hlz bende 25. Haftadayım sağ ya da sol a doğru yattığımda kasıklarımda hissediyorum mesela yada otururken ama yatar vaziyette isem karnım da göbek deliği az üstünde hissediyorum belki duruş ile de ilgisi vardır
Canss1 Hlz ev işi yapmadım hala da yapmıyorum çok yürüyüş yapardım doktor yapma dedi ilişki yasak ağır kaldırmak yasaktı hepsini yaptım hala da yapıyorum erken doğum olmasın diye ama benimki yukarı çıkmadı o biraz da şansa artık 37.haftamda doğum olacak muhtemelen yarın gün verir
Hlz Canss1 sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏻 Okulda full ayakta çalışıyorum, eve gelince iş yapmamaya çalışıyorum ama hafta sonları tek kalınca mecburen ayaktayım yine. Çok vicdan azabı çekiyorum bu durumdan dolayı