Findk9227 CanıM bende devlete gidiyorum 11 haftalığım her gittiğimde 3er 2 şer ne denk geliyorsa veriyor hiç istemedim de ama miniğimin 8-9 tane görüntüsü var elimde dr muayene sırasında video çekebilirsin dedi video çekebiliyorum kalp atışlarını ses kaydı yapabiliyorum ayrıyeten video çekerken de en ufak detayına kadar anlatıyor ama bence dr ile alakalı bi durum da olabilir çünkü gittiğim hastanede ki bi kaç diğer dr hastaları her geldiğinde ultrason kağıdı ile çıkıyorsun bizimki her geldiğimizde sokmuyor diyor kısacası Rabbim hepimizi iyi dr larla karşılastırsın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻