Bende Adana’da yaşıyorum ailelerimiz Gaziantep’te yaşıyor doğumu inşallah Gaziantep’te yapacağım 34 haftalık gebeyim bayramda gittiğimizde muayene olacağım eğer sıkıntı olmazsa evime döneceğim ne kadar geç gidersem o kadar iyi insanın evinin rahatlığı hiçbir yerde olmuyor çünkü ☺️