AlyaO Merhaba kızlar transferimin 9.günü bugün erken gebelik testi yaptım. 3. Dakika çıktı. Bakar mısınız 🥹
Zeynepdinc AlyaO bence hiç oyalanmayın burda var çıkmış ya bir iki başka marka test alıp yapın ya da sağlık ocağına koşarak kan verin öyğleden sonra da sonucu çıkar . Hamilesiniz büyük ihtimalle☺️
AlyaO Zeynepkab hemşirem yasakladı kan testini 12.gün istiyor sakın test yapma dedi diye kan testi veremiyorum çarşambaya kadar o yüzden erken gebelik testi yaptım 🥹
Seymanurkurt AlyaO hayırlı olsun pazar dye düşünmeyin acilden kan verip baktırabilirsiniz sonucuda yazarsınız buraya
Zeynepkab AlyaO aa beklemek zor olucak senin için ama olsun inşAllah üç gün sonra mis gibi bir beta hcg ile karşılaşırsın🩷
AlyaO Zeynepkab çok sağ ol canım ya inşallah. 🤲🏻 Darısı isteyen herkesin başına bu sevinci yaşasın inşallah 🥰🌸
Vrouw AlyaO gayet yeterli birmkoyulukta,test yapmanıza gerek yok bence,kesin var..Bekleyin gününüzü muhtemelen 500 hcg üstü sonuc alırsınız,hayırlı olsun ,saglıkla gelır ınsallah
AlyaO Vrouw beklemem lazım zaten hemşirem özellikle test yapma diye üstüne basa basa söyledi. Çok teşekkür ederim darısı isteyen herkesin başına inşallah 🤲🏻❤️
Zhdnl AlyaO predictor hiç yalancı pozitif vermedi canım bende tüp bebekle hamileyim cesaret edemedim kan verdikten sonra yaptım ama var gözün aydın olsun betanda güzel bence koyuluk gelmiş teste 🥰🥰❤️
AlyaO Zhdnl ben de tüp bebekle transfer oldum işte yalancı pozitif vermesin diye bu testi aradım durdum. İnşallah yanılma payı yoktur. Çok teşekkür ederim canım sen de sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰🥰❤️❤️
yesildeniz_ AlyaO çok güzel gayet pembe görünüyor çizgi hayırlı olsun. Acele etmeyin erkenden kan vermeyin değer düşük çıkarsa strese girersiniz gününüzde verin yüksek değerler görün inşallah 🤲🏻 ama bu çizgilere göre 500-600 lerde çıkar gibi