Bu genişleyen kas bağlarında yırtılmalar deformeler olabiliyormuş ilk çocuğumdan sonra 15 kilo verdiğimde dahi karnımdaki sarkmalar toparlamadı bu göbek deliği etrafımda acayip acılar yaşıyorum 3. Çocuğum şu anda doğumdan sonra yapabileceğim bir şey var mı acaba? İnternete yazınca kas bağların ameliyat ile dikileceğine kadar giden bir süreç var.