ecemeric95 35+0ım bende ama bel ve kalça ağrısı yüzünden her gün hafif masaj yaptırıyorum yoksa yatamıyorum ve kalkamıyorum yerimden. özellikle kalça kemiğime masaj yaptırınca çok rahatlıyorum, belimin biraz aşağısına. doktoruma sordum bir sakınca görmedi sanırım sizde de olmaz 🙄🎀