nurisssko 36 haftalığım suan çekim için yer bakıyorum ama kesinleştiren/ memnun kalan ya da beğenmediğiniz bi yer var mı öneri şikayet gibi olsunnn
Melek3675 nurisssko spa için götürmüştüm ama çekimde yapıyolar şerifali tarafında florababy stüdyo diye bi yerdi