Merhaba kızlar
32+5 haftalığız çok şükür doktorumuz erken doğum riskinin olmadığını söyledi doğumum mayısta gözüküyor Allah izin verirse ama içimde bir korku var sürekli erken doğurucakmışım gibi hissediyorum sizede böyle oluyor mu bunu düşünmemek için ne yapmam lazım🥲