Kızlar kasılmalarım 3 gündür baya var nst de çıktı zaten ama doktor doğum felan demedi tabi 37+0 oldum bugün doktor 40 a kadar yolu var ne zaman gelmek isterse artık bebiş dedi bide arada sancı giriyor bana doğum sancısı gibi ama yalancı sancı eminim sizlerde yalancı sancılardan ne zmaan sonra doğum oldu sanki her an dogurcakmisim gibi hissediyorum