Gigi1212 Merhabalar ben iki kez gebelik testi yaptim ikisinde de silik cizgi cikti az once kan verdim beta 91 cikti Adetime 2-3 gun var sizce normal mi? Bana dusuk geldi ilk cocugumu 900 le ogrenmistim. 90 sa Kac haftaliktir bebek?
Ssozdmr Gigi1212 son regli tarihine göre belirleniyor hafta beta hcg ilgili değil onunla 🌸 Reglime 4 gün kala 200ile öğrendim 🌸
ipekveatlas Gigi1212 hayır cok normal bi değer. son adet tarihinin başlangıc gününden itibaren hesaplayacaksın kaç haftalık hamile olduğunu
Ssozdmr Gigi1212 bence gayet iyi şuan doktorun bakacağı şey 2-3 günde bir değerinin %60 bandında yükselip yükselmediğini takip etmek 🌸
busra05_ Gigi1212 hızla artıyo zaten canım ıkı gun sonra yıne ver daha da artar, bende ilk öğrendıgımde 3.5 4 haftalıktı ilk beta 195 çıktı gecesine 210 olmuştu ben aynı gun dayanamadım gecede özelde vermıstım kan
Hikmetb Gigi1212 benim adetime 1 hafta var ama iki üç gündür leke şeklinde kanama geliyor adet kanaması gibi değil sanki yerleşme kanaması kızıma hamileyken de yaşamıştım onu adetim 5 gün geciktiğini farkedip öyle öğrendim 😊 o dönem hastamız vardı eşimin babaannesi bizde kalıyordu takip edememiştim. Şimdi kızım 5 yaşına girecek ve herşeyi unutmuş gibiyim 😂
Busranur_mnts İki günde bir kan verin 2 kat düzenli artması lazım 3 4 bin olduğunda muayeneye gidersiniz
Gigi1212 Busranur_mnts cumartesi verdim en son gidip vermeli miyim yoksa 1 hafta bekleyeyim mi acaba arada kaldim