Premsescik Çok geçmiş olsun, biz de geçirdik ama doktor bir sürü tedavi vermişti çok dikkat ettik 1 ayda geçti tekrarlamadı. Önce tedavi sonra temizlik demişti dr.
-Eşime rapor yazdı, işe gitmedi 5 gün. İnsanlarla teması kestik.
-Evde kullanıma açık 1 oda ve mutfak kaldı, diğer odaları kapattık. Koltuklara, halıya örtü serdik. Ortalıkta temas edeceğimiz min sayıda eşya bıraktık.
-Kwelleda şampuan ile yıkandık, 3 gün boyunca doktorun yazdığı kükürtlü vazelinli kremi kuşak arkası dahil her yere sürdük sabah akşam. Eller yıkanınca ellerin de kremlenmesi gerek.
-Kiloya göre alınan Ziver hap içtik. 3 gün sonra yıkandık kwelleda ile. Ama bu süreçte kıyafet değiştirmek yok, ilaç tene temas edecek.
-2.hafta tedavide kwelleda ile yıkanma sonrası 3 gün metrin losyon ile vücudumuzu kremledik bu sefer. Sonrası yine banyo. Kaynar suyla veya bastırarak kese yaparak değil hafifçe ovmak gerek. Deriyi tahriş etmemek lazım.
-Kaşıntılar 1 aya kadar sürebilir, huylandığınız için de kaşınabilirsiniz demişti dr. 6 haftaya kadar kuluçka süresi var, tedavi tamamlanmadan insanlarla görüşmeyin derim.
-Tedavi bitince, diş fırçasına varana kadar çöpe attık her şeyi. Tüm evi buharla sildik. Bu süreçte yıkanabilen eşyalar en az 60 derecede yıkandı, kurutmaya atıldı. Buna uygun olmayanlar (mont vs) siyah çöp poşetlerine kondu, ağzı bağlandı, üstüne tarih attık. En az 1 hafta dokunmadık. (Masumlar apartmanı gibi olmuştuk bi süre)
-Bunun harici kükürtlü sabun, ardıç katranı sabunu, beyaz sirkeli suyla yıkanma gibi şeylerin iyi geldiğini söyleyenler de vardı.
Tekrar çok geçmiş olsun 💐