Elome Adet gecikmesi yaşıyorum ve evde olduğum halde çok kötü grip oldum hastaneye gittim beta negatif çıktı antibiyotik felan verdi serum yaptı böyle grip yaşayıp sonra hamile olduğunu öğrenenler varmış burda var mı
Zeyzeyy- Elome adet gecikmesinden önceki hafta öyle grip oldum hastaydım baya adetim 2 gün gecikince testte pozitif gördüm
iskhilal Elome ben canım Temmuz sıcağında çok fena grip oldum yatak döşek bir hafta sonra 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim meğer o yaz sıcağında gripken hamileymişim
Elome Zeyzeyy- kaç çıkmıştı betanız 2 gün gecikmede benim ikinci gecikmem bu kasımda gecikme yaşadığımda 13. Gün hamile olduğumu öğrendim şimdi yine gecikme yaşıyorum ve çok ağır grip geçiriyorum hapşırıyorum sürekli kasık ağrımda var