Yağdır o başka ne gelebilir göğüsten. Size öyle diyen hemşirenin hemşireliğini sorgulamak lazım. Şaka gibiler ya. Siz sağın ne nasıl çıkarsa götürün. Kanlı bile olsa veriyorlar çocuğa şifa olsun yavrunuza inş o yoğun bakım kapısında beklemeyi o kadar iyi biliyorum ki…