Kızlar 10 gün önce sezaryen doğum yaptım bugün dikişlerim alındı iki uçta dikiş vardı. Normalde kanamam normalde dönmüştü baya bir pedi bile dolduramıyordu. Dikişleri aldırdıktan sonra kanamam ilk günlerdeki gibi yoğunlaştı bu normal mi acaba bilen var mı gece gece aklıma takıldı