Sevgi3838 Eceeeeemmm bende 38 im. 2 3 gundurvajinama acayip bir baskı oluyor sizde de oluyor mu adım atamiyorum
1gebeshanim Bende 38 im hiç yok o belirtileri bilmiyorum ama zerre sancım yok Nst de filan. Çarşambaya gün verdi doktorum suni sancı ile normali zorlıcaz inşallah😅
Eceeeeemmm 1gebeshanim aa erken gün vermiş size benim nstde hafif sancım çıkıyo gün içerisinde de kasıklarımda ağrı oluyo😅
Eceeeeemmm Sevgi3838 evet bende de var cuma günü kontörlüde doktor kafası kanalda dedi bana sanırım ondan baskı oluyo