Merhaba,,,36 haftalık gebeyim artık bebeğim ile kavuşmamıza az kaldı ilk oğlum sezaryen ile doğdu ama normal doğum yapmak istiyorum Türkiye’de değilim gittim doktor normal doğum yapabileceğimi beni desteklediğini söyledi şimdilik bir sorun olmazsa normal doğum için bekliyorum aranızda veya çevrenizde 3 yıl aradan sonra normal doğum yapan var mı araştırdım güzel diyenler de var çok zor şeyler yaşayanlar da siz neler düşünüyorsunuz ☺️