benim dikişlerim kemdi kendine eriyip kaybolan dikislerdendi ama en fazla 10 güne düşer. uyuşukluk da bi iki aya komple geçer. ben ayağa kalktığımda bisey düsücekmis hissini cok cektim ya sende oldu mu öyle bi sey? 3 sene oldu doğum yapalı hala tırsıyorum