Merhaba kızlar benim ikinci gebeliğim bugün 12 haftalık oldum akşamdan bu saate kadar karnımın sol tarafında baya baya kıpırdamalar seğirme gibi hisler var kasıklarımda değil yukarıda ama sizce bebek hareketi olabilir mi bağırsak hareketi diye tahmin ediyorum aslında ama hiç hayatımda bu kadar belirgin karnımda bi hareketlilik olmadı