Herkese merhabaa. 2 gündür çok karmaşık duygular içerisindeyim kızlar. 12+3te doktorum bebeğimin cinsiyetinin erkek olduğunu ve emin olduğunu söyledi ve ben bu haftada Fetal DNA yaptırdım. 2 gün önce fetal dna sonuçları geldi çok şükür sonuçlar temiz çıktı. Fakat bir şok yaşadık. Fetal dna’da bebeğin cinsiyeti kız çıktı. Doktorum bu sonucun net olduğunu kendisinin klitorisi pipi olarak görmüş olabileceğini söyledi telefonda 16. Haftada geldiğinde tekrar bakarız dedi. Ama inanın 2 gündür sürekli düşünüyorum acaba doğrusu ne diye. Herkese erkek olduğunu söylemiştim şimdi de dayanamayıp yakınlarıma kızmış bebek dedim valla beynim allah bullak olduu 🥲🥲🥹🥹🥹